Vrijdag 10 mei 2019 Pula - Reisverslag uit Pula, Kroatië van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Vrijdag 10 mei 2019 Pula - Reisverslag uit Pula, Kroatië van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Vrijdag 10 mei 2019 Pula

Blijf op de hoogte en volg Gerda

10 Mei 2019 | Kroatië, Pula

Wakker worden met het zonnetje, heerlijk!!
Vandaag een vrije dag, ieder doet waar hij of zij zin in heeft……de meesten trekken met de bus of de fiets richting het oude centrum van Pula.
Het amfitheater, heel veel oude herinneringen aan een mooie tijd, we waren verbaasd van de grote havens en scheepswerven, waar grote schepen worden gebouwd.
Er moest ook nog een reparatie geregeld worden door een lasser, dit is goed gelukt.
Iets waar we ons ook over verbaasd hebben, is een prachtig nieuw winkelcentrum vlakbij de camping, genaamd: MAX CITY….wat mooi en ruim gesorteerd.
Wij hebben Pula verkend, een tussendoortje bij een luik op de hoek van de straat, 2 warme pizzapunten voor 10 kuna per stuk, omgerekend 1,35 euro per stuk.
En ook nog namen we een kijkje op de Marine-begraafplaats uit de oorlogen, wel bijzonder…..
Verschillende reisgenoten kwamen we tegen, op de fiets of lopend op deze mooie dag!
Morgen op pad naar het eiland Krk….

Gerda

We gaan op reis en zullen veel mooie momenten beleven rond de Adriatische Zee. 28 dagen zullen we volop genieten van al het moois onderweg.

Actief sinds 26 Maart 2019