Zaterdag 11 mei 2019 Krk - Reisverslag uit Vrbnik, Kroatië van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Zaterdag 11 mei 2019 Krk - Reisverslag uit Vrbnik, Kroatië van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Zaterdag 11 mei 2019 Krk

Blijf op de hoogte en volg Gerda

11 Mei 2019 | Kroatië, Vrbnik

Vandaag was het een dag met een gouden randje,prachtig voorjaarsweer, af en toe 24 graden, en de route was erg mooi, zo langs de Kroatische kust, met al die pittoreske dorpjes……
Men kon het stadje Labin bezoeken, maar ook langs de zee, waren er genoeg plekjes, waar je met de camper kon gaan staan, met mooie uitzichten.
We reden over de hoge brug naar het eiland Krk, wat best wel groot is, we reden ruim 27 km naar camping Bor.
Onze reisgenoten waren rond vijf uur allemaal binnen, en de temperatuur was lekker, dus nog even buitenzitten met elkaar.
Sommigen gingen wandelen, maar helaas de regen verstoorde de pret.
Anderen gingen eten in het restaurant. Maar ja, door de regen naar de campers….het is niet anders.
Morgen hebben we excursie, een eilandtour over het eiland Krk, we hebben er zin in, maar hopen dat de zegen van boven, pas na 17.00 uur zal komen, ondertussen toch maar de parapluis meenemen.
Helaas is de internetverbinding niet sterk genoeg voor onze foto's....komt allemaal goed, heb geduld!