Vrijdag 17 mei 2019, Split - Reisverslag uit Donji Seget, Kroatië van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Vrijdag 17 mei 2019, Split - Reisverslag uit Donji Seget, Kroatië van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Vrijdag 17 mei 2019, Split

Blijf op de hoogte en volg Gerda

17 Mei 2019 | Kroatië, Donji Seget

Het geplande uitje naar Split verliep prima, prachtig weer en een leuke sfeer. 10 uur stond de bus bij de receptie, En we reden met 34 personen naar Split, de anderen bleven op de camping in de heerlijke zon.
Ieder gaat zijn eigen gang, en we spraken af op de plek waar we zijn afgezet, in de haven, om 3 uur exact.
Het was een drukte van belang in Split, Maritiem museum, een Kroatisch huwelijk, en een een mooi Kroatisch mannenkoor in het Paleis van Diocletianus.
Warempel, iedereen was op tijd bij het vertrek! Zelfs de chauffeur stond om 15.00 uur op de afgesproken plek.
Daarna door de file, maar de chauffeur reed rustig en goed ons naar de camping.
En daarna, schoenen uit en onderuit bij de campers, heerlijk!
Morgen naar Dubrovnik……..de laatste camping in Kroatië…..

Gerda

We gaan op reis en zullen veel mooie momenten beleven rond de Adriatische Zee. 28 dagen zullen we volop genieten van al het moois onderweg.

Actief sinds 26 Maart 2019