Vrijdag 24 mei 2019 Pineto - Reisverslag uit Pineto, Italië van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Vrijdag 24 mei 2019 Pineto - Reisverslag uit Pineto, Italië van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Vrijdag 24 mei 2019 Pineto

Blijf op de hoogte en volg Gerda

24 Mei 2019 | Italië, Pineto

Vannacht was het erg koud, 3-4 graden…..dus het kacheltje aan.
De zon maakte ons wakker en de douches met de plastic douchegordijnen werden druk bezocht.
Vandaag de route via het meer van Scanno, via Pescara naar de strandcamping Pineto…….
Maar wat gebeurde er? Ton en Gerda gaan als eerste, en bij het bestijgen van de bergroute naar Scanno kwamen we voor een enorme verrassing, de weg werd steeds smaller door wegwerkzaamheden, maar nog erger…… grote bergen stenen aan weerskanten, en we zagen dat er geen doorkomen was. Een vrouw kwam ons tegemoet, dat de weg was afgesloten en dat we terugmoesten…… Ton reed de camper over het bergpaadje achteruit terug……en we waarschuwden Jan, die de groep in Opi op de hoogte bracht.
De weg 17 was de beste oplossing, heel jammer, nu hebben we niet het meer en de mooie kloof kunnen bewonderen.
Ton en Gerda arriveerden rond 13.00 uur op de camping in Pineto en we kregen het nieuwe camperveld geheel ter beschikking, ieder had antenne-ontvangst, want er staan nog geen bomen. Rond 17.00 uur was iedereen binnen, maar men kwam van allerlei kanten en met bijzondere verhalen. De zonnige uurtjes hebben we toch maar mooi meegemaakt, 26 graden!
Morgen op excursie naar Atri met de bus en met een Engelse gids, proeverij en verschillende bezoeken.