Kennismakingsdagen Beekbergen 29/30 maart 2019 - Reisverslag uit Beekbergen, Nederland van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Kennismakingsdagen Beekbergen 29/30 maart 2019 - Reisverslag uit Beekbergen, Nederland van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Kennismakingsdagen Beekbergen 29/30 maart 2019

Blijf op de hoogte en volg Gerda

22 April 2019 | Nederland, Beekbergen

Op het camperveld aan de Spoekweg te Beekbergen komen wij bijeen en na het plaatsen van de campers is er een geanimeerde sfeer, groepjes reisgenoten praten met elkaar en na het maken van de foto's lopen we met elkaar naar het restaurant van de Lierderhoeve, alwaar Ton en Gerda, Jan en Yolanda, en ook Riet en Theo als ondersteuning, de hele groep hartelijk welkom heetten.
De presentatie, alle informatie, onder het genot van koffie en thee, met een heerlijk Ughels Verleidertje, het is best veel, wat er allemaal op je af komt.......
Na afloop liepen we met de rugtassen met informatie en reisboek terug naar de campers.
Het Kennismakingsdiner was prima verzorgd en sjonge, wat werd er fijn gekletst met elkaar.
Zaterdagmorgen hielden we nog een vragenuurtje, met nog wat nabranders, met koffie en thee en cake.
Na afloop vertrokken we met: ".... tot in Venetië!!!!"

Gerda

We gaan op reis en zullen veel mooie momenten beleven rond de Adriatische Zee. 28 dagen zullen we volop genieten van al het moois onderweg.

Actief sinds 26 Maart 2019