Dinsdag 28 mei 2019 San Marino - Reisverslag uit San Marino, San Marino van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Dinsdag 28 mei 2019 San Marino - Reisverslag uit San Marino, San Marino van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Dinsdag 28 mei 2019 San Marino

Blijf op de hoogte en volg Gerda

28 Mei 2019 | San Marino, San Marino

Vandaag niet zo’n lange route, leek het, maar het was een bergachtige omgeving naar San Marino, een klein staatje apart.
Iedereen kon van de camping in Assisi wegkomen, er was af en toe een zonnetje, maar ook veel wolken en en af en toe een forse bui, wat gewoon niet leuk is om in te rijden. Jammer van de mooie uitzichten...
Waarschuwingen in het reisboek, om niet naar het stukje van 18 % stijging te rijden, is niet door iedereen goed nagevolgd, veroorzaakt door de stromende regen.
Maar……allen zijn weer goed aangekomen op de camping, af en toe in de stromende regen, maar we staan goed, morgen weer verder…en die ene met hulp van een tractor weer vlotgetrokken, eind goed al goed….!
John kwam onderweg nog een enorme slak tegen….best wel bijzonder zo’n grote!

Gerda

We gaan op reis en zullen veel mooie momenten beleven rond de Adriatische Zee. 28 dagen zullen we volop genieten van al het moois onderweg.

Actief sinds 26 Maart 2019